Tuesday, August 4, 2009

ATTENTION TO ALL POST GRADUATE STUDENTS

Saya telah melawat ke laman web IPS dan berita semasa adalah seperti berikut :

All classes and academic activities scheduled for today (29th July 2009 - Wednesday) until 5th August 2009 (Wednesday) are cancelled. Please check website or call our office on 6th August 2009 (Thursday) for info on class schedule on 7th and 8th August 2009 (Friday-Saturday).

* Further information will be updated from time-to-time via this website. Thanks.

Maklumat lanjut boleh diperoleh pada 6 Ogos 2009. Saya akan cuba berusaha mendapatkan maklumat tersebut dan segala berita terkini akan saya masukkan dalam blog ini.

Terima kasih.

1 comments:

mahani said...

Faris....
kelas hari Jumaat - 7 Ogos ada ke tak? Saya dah sms ke Dr Kuan, dia minta saya renung web site...
Dr. Shukri bagi tau kelas cancell hingga Ahad 9 Ogos...Cam na ni?